podstawowka_foto copy

Są sprawy w skutecznej sprzedaży, o których praktycy zwykli mawiać – elementarz. Oczywistość, o której można w ogóle nie mówić. Nie ukrywam, że przez dość długi czas również należałem do tej grupy, w której sukces był następstwem zmian w konfiguracji sprzedaży na możliwie najbardziej zaawansowanym poziomie.
Co myślę dzisiaj, po 8 latach szkolenia sprzedawców z całej PL i również poza jej granicami? Otóż systematyczny rozwój kompetencji i stałe wspinanie się na coraz to wyższym poziom zaawansowania niewątpliwie są wpisane w karierę prawdziwego sprzedawcy. Natomiast sprawy wydawać by się mogły proste i oczywiste, mają pewną charakterystyczną właściwość – traktowane pobłażliwie, wypadają niepostrzeżenie z obiegu. Ot i po sprawie.

Nawet najlepsza i najbardziej zaawansowana konstrukcja nie podoła żywiołom, jeśli fundament będzie kiepski, albo będzie miał wyraźne braki. Stąd w ramach cyklicznych inspiracji, które wspierają praktyków ludzkiej, normalnej sprzedaży, dzisiaj kilka wskazówek u tzw. podstaw.

Skoro w sprzedaży w praktyce chodzi głównie o przekonywanie, to co należy zrobić najpierw, zanim zabierzemy się za wzbudzanie pożądania u naszego potencjalnego klienta? Od czego powinniśmy w ogóle zacząć, kiedy podejmiemy decyzję o rozpoczęciu swojej kariery w sprzedaży? Do czego powinniśmy regularnie wracać, jeśli zajmujemy się sprzedażą dłuższy czas, aby utrzymać odpowiedni poziom i spójności i skuteczności w przekonywaniu naszych klientów do siebie i rozwiązań, które przynosimy.

Tym razem w formie VIDEO. Smacznego i poślijcie to dalej w świat, jeśli również jesteście tego samego zdania. Komentujcie i dzielcie się swoimi przemyśleniami.